JFolder: :files: Pad is geen map. Pad: [ROOT]/images/wedstrijdfoto/Joure_7_Hielpen_1_13_10_2019
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Wedstrijd tegen Joure 7 duurt net 10 minuten te lang

Op 12 oktober stond de uitwedstrijd tegen het zevende elftal van Joure op het programma. De vorige wedstrijd had Hielpen maar net verloren van DWP. Deze wedstrijd eindigde in 2-3. Vooral het spel wat Hielpen de tweede helft liet zien tegen DWP bood perspectief voor de wedstrijd tegen Joure. Echter de positieve tweede helft van vorige week kon niet doorgezet worden. Hielpen verloor in Joure met 2-1. Al was een gelijkspel zeker terecht geweest gezien het spelbeeld.

De eerste helft ging redelijk gelijk op, echter de beste kansen waren wel voor Joure. Met goed keeperswerk van Wieger werd ervoor gezorgd dat Hielpen geen goal tegen kreeg. Dit terwijl Hielpen voetballend niet onder deed voor de gastheren uit Joure. Echter vlak voor rust was de bal te vinden aan de goede zijde van het veld. Hielpen kreeg een corner en Bouke kopte de bal prachtig binnen. De ruststand was dan ook 1-0.

Na rust een gelijk beeld aan de eerste helft. Hielpen kon er iedere keer net niet doorkomen en de kansen waren over en weer dan ook spaarzaam. Tegen het einde van de wedstrijd werd echter het noodlot voor Hielpen voltrokken. Ondanks een gelijk opgaande tweede helft scoorde Joure de 1-1. Het spelbeeld bleef hierna gelijk en Joure scoorde nogmaals, 2-1.

Al met al een jammer einde van de wedstrijd. Een groot gedeelte van de wedstrijd met 1-0 voorstaan en toch met 2-1 verliezen. De wedstrijd duurde net 10 minuten te lang. Volgende week is er een beker/inhaalprogramma en is Hielpen 1 vrij. De volgende wedstrijd is dan ook over twee weken. Dan kan Hielpen weer afreizen naar Joure om uit te komen tegen Joure 8.

{gallery}Joure_7_Hielpen_1_13_10_2019{/gallery}