JFolder: :files: Pad is geen map. Pad: [ROOT]/images/wedstrijdfoto/Hielpen_1_Sleat_2
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Sleat te sterk voor Hielpen

De eerste wedstrijd na de winterstop stond afgelopen zaterdag op het programma tegen het tweede elftal van Sleat. Deze wedstrijd stond eerder gepland in november maar kon destijds vanwege spelersproblemen niet doorgaan. Daarnaast heeft Hielpen de laatste wedstrijd voor de winterstop met 3-5 verloren van ONS. Mede hierdoor was Hielpen erop gebrand om goed de winterstop uit te komen en de punten in Hindeloopen te willen houden.

De opstelling van Hielpen was als volgt: op de goal: Wieger – Achterin: Siebe, Sjoerd, Jelmer van Dijk en Gert-Jan (na een half jaar weer terug) – Middenveld: Freek, Johan, Hylcke en Bouke – Voorin: Emiel en Robert. Joost, Gysbert, Douwe Bokma en Sander Mulder begonnen op de bank.

Hielpen begon goed aan de wedstrijd en hierdoor kregen de Hielpers ook een paar prachtig kansen. Deze kansen werden veelal gecreëerd doordat Robert diep werd gestuurd. Het lukte hem een paar keer net niet om de bal in de goal te krijgen. Aan de andere kant kreeg Sleat ook een paar kansen, echter door goed keeperswerk en wat scherpte die ontbrak bleef het lang 0-0. De ruststand was dan ook 0-0.

Nadat in de rust de nodige wisselingen waren doorgevoerd begon Hielpen sterk aan de tweede helft. Sander Mulder stoomde op aan de linkerflank en omspeelde zijn man. Sander gaf de bal netjes af op Robert die wel raad wist met de bal, 1-0. Hierna kreeg Hielpen ook nog kansen om de score te verdubbelen maar de bal wilde er maar niet in. Zoals het dan vaak gaat krijgt de tegenstander de bal er dan wel in. Nadat Wieger al een paar keer handelend moest optreden op verscheidene ballen was het wel raak voor Sleat, 1-1. Hierna ging het spel op en neer, maar scoorde Sleat weer. De Hielper verdediging werd omspeeld en Sleat werkte de bal achter Wieger. Vlak na de 1-2, scoorde Sleat ook nog de 1-3. Hielpen heeft vervolgens nog wel kansen gehad om te scoren, maar het mocht allemaal niet baten.

De volgende wedstrijd voor Hielpen is de uitwedstrijd over twee weken tegen het vierde elftal van VVI.

{gallery}Hielpen_1_Sleat_2{/gallery}