Vacature hoofdtrainer SV Hielpen seizoen 2023/2024

SV Hielpen is voor het seizoen 2023/24 op zoek naar een hoofdtrainer voor het eerste elftal.

SV Hielpen is een ambitieuze vereniging en het eerste elftal komt momenteel uit in de zaterdag 5e klasse A.

Wij zoeken iemand die:

· Minimaal in het bezit is van trainerslicentie UEFA C / TCIII

·       · Ambitieus is en de kwaliteit van de selectie naar een hoger niveau kan brengen

·       · Verzorgt trainingen voor 2 avonden in de week (dinsdag en donderdag)

·       · Coacht en begeleidt het eerste elftal op wedstrijddagen

·       · Betrokken is bij en overlegt met de begeleiding van het 2e elftal over de wedstrijdselecties

·       · De juiste balans kan vinden tussen prestatiedrang en plezier

Wat biedt de vereniging:

·       · Een ambitieuze selectie met een goede balans tussen talentvolle jonge en ervaren spelers

·       · Jeugd (JO7, JO11, JO13, JO15, JO17)

·       · Een uniek en authentiek sportcomplex met prima trainingsfaciliteiten

·       · Een passende financiële vergoeding (passend bij het niveau)

Heb je interesse? Stuur dan je motivatie met je CV voor 20 januari naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sjoerd Bokma (06-23496436).