Hielpen begint competitie tegen sterk Mulier

WITMARSSUM - Morgen, zaterdag 21 september, speelt Hielpen haar eerste competitiewedstrijd in de vijfde klasse A. De tegenstander is Mulier uit Witmarsum, een ploeg die in de voorbereiding en bekerwedstrijden een sterke indruk heeft achtergelaten. Mulier behaalde meerdere dikke overwinningen en leed slechts een nipt verlies tegen poulewinnaar SSS'68, wat hun vorm en ambitie voor het nieuwe seizoen onderstreept.
Daartegenover staan de wisselende prestaties van Hielpen in de beker. De ploeg kende verliespartijen tegen Franeker en Nijland, maar speelde een doelpuntrijk gelijkspel tegen De Wâlde, waarmee ze toch hun potentieel toonden.
De uitwedstrijd wordt gespeeld op Sportpark It Fliet, met de aftrap om 14:30 uur. Hielpen zal zich moeten herpakken en alles op alles zetten om een goede seizoensstart neer te zetten tegen het goed presterende Mulier.
Het beloofd mooi voetbalweer te worden, dus hopelijk tot langs de lijn in Witmarsum!