Hielpen 2 verliest in IJlst van IJVC 3

De tweede competitiewedstrijd was uit in IJlst tegen IJVC 3. In deze wedstrijd speelde het tweede een aardige pot, echter lukte het maar niet om tot kansen te komen. De tegenstander daarentegen lukte dit wel. De ene na het andere schot werd geproduceerd. Veel kansen konden door onze keeper Jelle worden gekeerd, maar jammer genoeg niet alles. Hierdoor stond er met elkaar ook een ruststand van 4-0 op het scorebord. In de rust hebben we een aantal zaken omgezet, om in de tweede helft wat meer kansen te forceren. Het spelbeeld bleef echter grotendeels gelijk. De Hielpers voetbalden goed, maar toch bleven de beste kansen voor de IJlster "Kypmantsjes". De eindstand van de wedstrijd was dan ook 8-0. Al met al een leerzame wedstrijd. De volgende wedstrijd is om 14:30 thuis tegen het tweede van Bakhuizen.