Voorbeschouwing Bakhuizen - Hielpen

Morgen staat in de 19e ronde van de competitie een uitwedstrijd tegen Bakhuizen op het programma.
Met nog vier wedstrijden te gaan speelt Hielpen nog een rol van betekenis in de competitie, bij winst tegen Bakhuizen is Hielpen weer een stap dichterbij het behalen van nacompetitie.

Een rol van betekenis speelt Bakhuizen niet meer in de vijfde klasse A, sterker nog, ze zijn de rode lantaarndrager in de competitie. Dat wil niet zeggen dat het een gemakkelijke middag gaat worden, de heenwedstrijd werd thuis verloren op wilskracht onder stormachtige omstandigheden (0-2). Met een nagenoeg fitte selectie reist Hielpen af richting Bakhuizen, na de twee winstpartijen tegen Mulier en Udiros is het zaak om deze lijn door te zetten om een nu al geslaagd seizoen te belonen met iets tastbaars!
Graag zien wij jullie morgen om 14:30 langs de lijn in Bakhuizen om ons eerste te steunen in de strijd om een plek voor nacompetitie-voetbal!