Voorbeschouwing Hielpen - Woudsend

Morgenmiddag staat alweer de een na laatste thuiswedstrijd in de competitie van het vlaggenschip van onze SV op het programma. Om 15:00 uur is Sportpark de Meenskar het toneel voor het treffen tussen Hielpen en Woudsend.
Kijkend naar de ranglijst is het de nummer vijf tegen de nummer elf. Met scorebordjournalistiek zou je zeggen; die punten moeten gemakkelijk in eigen huis worden gehouden. Ware het niet dat de gasten uit ‘Wussein’ aan een prima reeks zijn begonnen. Waardoor ze aan een opmars zijn begonnen en ondertussen de laatste plek hebben afgegeven aan Bakhuizen.  De uitwedstrijd werd nipt door onze mannen gewonnen met 1-2. Gemakkelijk ging dit zeker niet.
Om onze goede reeks voort te zetten en het initiatief voor de derde periode in eigen hand te houden zal er morgen moeten worden gewonnen tegen Woudsend.

Om dit voor elkaar te krijgen kunnen wij alle support gebruiken en daarom hopen we jullie morgen allen te zien langs de lijn!