JFolder: :files: Pad is geen map. Pad: [ROOT]/images/wedstrijdfoto/Wolvega_4_Hielpen_1
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Hielpen verliest van effectief Wolvega

Na de prachtige overwinning op Joure 8 (lees 3-9) stond vandaag de wedstrijd tegen de koploper op het programma. De koploper is Wolvega 4. Met het goede spel wat Hielpen de laatste weken heeft laten zien beloofde dit een leuke wedstrijd te worden. Wolvega is dus de koploper bij ons in de competitie en dat Wolvega op voorhand een sterke ploeg zou zijn was bleek wel uit het feit dat zij nog steeds actief zijn de beker.

Nu de wedstrijd. Hielpen begon sterk aan de eerste helft, echter door wat foutjes hier en daar was de eerste goal voor Wolvega. Een verkeerde terugspeelbal kwam terrecht bij een speler van Wolvega en die prikte de bal binnen de welbekende doelpalen. Vlak na de opening van de wedstrijd ging Hielpen niet bij de pakken neer zitten. Mede door het goede spel kwam Hielpen op 1-1. Dat Wolvega een ploeg is om rekening mee te houden kwam ook wel tot uiting bij de volgende goal voor Wolvega, 2-1. Hielpen ging weer opzoek naar de gelijkmaker. Door een penalty (veroorzaakt door hands) kwam Hielpen op gelijke hoogte. De penaly werd verzilverd door Robert Stallmann. Lang kon Hielpen niet genieten van de gelijke, en meer dan terrechte, tussenstand. Vlak voor rust scoorde Wolvega weer. Jammer maar helaas keek Hielpen tegen een 3-2 achterstand aan.

Vlak na rust was het beeld van de wedstrijd grotendeels hetzelfde als die van de eerste helft. Ondanks het prima spel van Hielpen werden de kansen door Wolvega wel afgemaakt. Vlak na rust maakte Wolvega er dan ook 4-2 en 5-2 van. Hielpen liet het hier niet bij zitten en zocht constant naar een mogelijkheid om te scoren. Dit lukte ook tot twee maal toe 5-3, 5-4. Beide goals waren van Freek de Jong. Nog één goaltje en Hielpen stond weer gelijk. Het mocht echter allemaal niet baten, zodra Hielpen de aansluiting zocht, had Wolvega weer een counter. Zodoende vielen er ook nog de nodige tegengoals. De laatste goal van Wolvega was na een corner. Hielpen kon de bal niet goed verwerken en de bal kwam voor de verkeerde voeten. De speler van Wolvega schoot de bal beheerst in de hoek. Eindstand 8-4. Daarnaast was, ondanks de nederlaag, de gezeligheid bij de buren van Wolvega, Willemsoord, er niet minder om! Voor de geboden hulp van de afgelopen periode heeft Willemsoord ook een gesigneerd shirt gekregen van SV Hielpen.

De volgende wedstrijd voor Hielpen  is thuis tegen Sleat 2. De eerste thuiswedstrijd voor Hielpen na een reeks van 3 uitwedstrijden.

{gallery}Wolvega_4_Hielpen_1{/gallery}