JFolder: :files: Pad is geen map. Pad: [ROOT]/images/wedstrijdfoto/Hielpen_1_TOP_2
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder:

Hielpen verliest van TOP 2

Op 23 november stond de thuiswedstrijd tegen het tweede elftal van TOP op het programma. De laatste officiele wedstrijd voor Hielpen was de uitwedstrijd in en tegen Wolvega. Van de Hielper kant werd een goede wedstrijd neergezet, echter we stonden wel aan de verkeerde kant van de score. Al met al gaf het beloofde spel goede hoop op een mooi resultaat tegen TOP. Alles ging echter compleet anders en de Hielpers speelden niet het spel dat nodig was om TOP te bestrijden. De uiteindelijke einduitslag was dan ook 5-1.

Dat TOP een goede ploeg bleek was vanaf het eerste moment al duidelijk. Doordat zij er vol bovenop zaten kon Hielpen lastig in z'n spel komen. TOP kwam zodoende ook al snel op voorsprong. Hielpen deed er vervolgens alles aan om op gelijke hoogte te komen. Dit lukte echter niet en het lukte TOP wel om de score te verdubbelen. Het zat niet echt mee en dan viel Robert Stallmann ook nog geblesseerd uit.

In de rust waren er de nodige omzettingen om te proberen de tweede helft alles weer recht te zetten. De tweede helft was nog niet begonnen en we kregen de derde, vierde en vijfde goal om de oren. Conclusie: alle ideeën die in de rust zijn uitgedacht konden gelijk de prullebak in. Na de 0-5 ging Hielpen nog opzoek naar een eretreffer. Hier had het wel wat hulp voor nodig. Uit een voorzet (die niet goed werd verwerkt door de keeper van TOP) kreeg Hielpen zijn verdiende eretreffer. De uiteindelijke eindstand van 5-1 kwam zodoende tot stand.

Tijdens de volgende wedstrijd nieuwe ronde en nieuwe kansen. Deze wedstrijd is in Sneek tegen WPB.

{gallery}Hielpen_1_TOP_2{/gallery}